Skip to content

Borgermøde om affaldssorteringsordningen 25/2

VIL DU HAVE INDFLYDELSE PÅ, HVORDAN VORES NYE AFFALDSORDNING MED SORTERING AF MADAFFALD SKAL SE UD?

Så tilmeld dig dialog-mødet 25/2 2019

 

Hvordan fungerer de nye beholdere? Er der plads nok? Kan du få sorteringen til at fungere? Får du information nok fra kommunen? Og hvad med den lille spand og de grønne poser? Vi vil gerne høre om dine erfaringer, så vi kan planlægge og udvikle den bedst mulige affaldsordning for hele kommunen.

Herlev kommune inviterer derfor beboerne i grundejerforeningerne Køllegård og Stokholt til dialog-møde om pilotforsøget med sortering af madaffald: hør nærmere, stil spørgsmål og giv dine input og forslag til din kommende affaldsordning.

 

Mandag den 25. februar 2019. kl. 17-19. Herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18, 2730 Herlev.

 

Tilmelding via affald@herlev.dk eller påhttps://herlev.dk/pilotordning-madaffald.

Tilmeldingsfrist: 17. februar.

Vi serverer en sandwich og en vand.

 

 

RPOGRAM

Kl. 17-17.15: VELKOMST OG STATUS – og mød skraldemanden og hans skraldebil og se, hvordan den todelte beholder bliver tømt.

Kl. 17.15-17.40: HVORFOR SKAL VI SORTERE VORES AFFALD? Eksperterne fra Vestforbrændings Formidlingscenter forklarer, hvad der sker med affaldet, når du har sorteret det.

17.40-18.30: WORKSHOPS – Hvilke udfordringer står du med i hverdagen? Og hvordan kan vi gøre det lettere at sortere mere affald.

18.30-19.00: OPSAMLING OG AFSLUTNING

 

TID OG STED

Mandag den 25. februar 2019 kl. 17-19.

Herlev Medborgerhus

Herlevgårdsvej 18

2730 Herlev

 

 

Venlig hilsen
 
Anita Aagaard Kristensen
 
Affald
Herlev Kommune
Herlev Bygade 90
2730 Herlev
Tlf: 4452 6456
Anita.Kristensen@herlev.dk